روز ســـــــــیاه

روز ســـــــــیاه

منم تنهاکنارتو...کنارم جای خالیته...کنارت پرشده انگار...حواست به کناریته
روز ســـــــــیاه

روز ســـــــــیاه

منم تنهاکنارتو...کنارم جای خالیته...کنارت پرشده انگار...حواست به کناریته

متن آهنگ جونم واست بگه

افتاده نگاهت تو چشم عاشقم

شک نکن هنوزم شبیه سابقم

شک نکن هنوزم می لرزه زانوهام

وقتی که بخوام من کنارت راه بیام

این منم که مستم مست و خراب تو

دوست دارم بدونم چیه جواب تو

دوست دارم بدونم تو با من هستی یا

اشتباه گرفتم تورو با اون چشام

وقتی تو چشات زل زدم نشستم

حس می کنم تو  دنیای دیگه هستم

منم دوست ندارم کس دیگه رو ببینم

روی هر چشی چشامو بستم

جونم واست بگه بگه رک و راست

تورو می خوامت یه جورای خاص

می خوام بگم بذار بگم نشی بی احساس

جونم واست بگه بگه رک و راست

تورو می خوامت یه جورای خاص

می خوام بگم بذار بگم نشی بی احساس

افتاده نگاهت تو چشم عاشقم

شک نکن هنوزم شبیه سابقم

شک نکن هنوزم می لرزه زانوهام

وقتی که بخوام من کنارت راه بیام

جونم واست بگه بگه رک و راست

تورو می خوامت یه جورای خاص

می خوام بگم بذار بگم نشی بی احساس

جونم واست بگه بگه رک و راست

تورو می خوامت یه جورای خاص

می خوام بگم بذار بگم نشی بی احساس

اون کسی که هر روز دیدنش آرزومه

با وجود اینکه همیشه روبرومه

اون کسی که اسمش بغض تو گلومه

تو هستی بذار بگم من

تو هستی دیوونتم من

جونم واست بگه

جونم واست بگه

بگه رک و راست

تورو می خوامت یه جورای خاص

می خوام بگم بذار بگم نشی بی احساس

جونم واست بگه بگه رک و راست

تورو می خوامت یه جورای خاص

می خوام بگم بذار بگم نشی بی احساس

                                                                                           خواننده:شهاب تیام

متن آهنگ تحمل کن

دل تو رو می رنجونه دلتنگی
داری با دلتنگی تنها می جنگی
می دونم هر شب گریونی دیگه نمی تونی
با این دوری به پای من بمونی
تحمل کن یه روزی این دوری می میره
تو قلب من هیچ کسی جاتو نمی گیره
تحمل کن تموم میشه تموم دلخوری هامون
یکم دیگه تحمل کن بمون
تحمل کن تموم میشه تموم دلخوری هامون
یکم دیگه تحمل کن بمون

می دونم چقد از تنهایی بیزاری
مثه کابوسه این روزای تکراری
می دونم هر شب گریونی دیگه نمی تونی
می دونم هر شب گریونی دیگه نمی تونی
با این دوری به پای من بمونی
تحمل کن یه روزی این دوری می میره
تو قلب من هیچ کسی جاتو نمی گیره
تحمل کن تموم میشه تموم دلخوری هامون
یکم دیگه تحمل کن بمون
یکم دیگه تحمل کن بمون

                                                                                           خواننده:احمدسعیدی

اس ام اس عاشقانه

بـــه مــن کـــه رســـــیدی
چــــه سَـــرِت شــــلوغ شــد...
میـــدونســـتم پــاقــدمـــم خــوبـه...
امــــا نــــه دیــــگه این قــد...

.

.

.

لعنتی هرچــه داشتـم رو کردم !
امــاتــو...
اســیر نشــدی...
سیــر شــدی...

.

.

.

وقتی میگویم : خدانگهدار ....
یعنی دستم را بگیر !
آغوشت را به من هدیه کن ؛
وبا یک دنیا عشق بگو :
بی من دوام نخواهی آورد...

.

.

.

دنبال تو نمی گردم!
دنبال کسی می گردم...
مثل تو ... ... ...
تا تورا نشانش دهم بگویمش " مثل او نباش...

.

.

.

به سگ محبت کنی برایت دم تکان میدهد ؛
اما ....
تودرقبال آن همه محبت ،
وقت رفتن حتی دست تکان ندادی...

.

.

.

تو سکوت می کنی
فریاد زمانم را نمی شنوی !
یک روز من سکوت خواهم کرد !
...
تو آن روز...
برای اولین بار...
...
مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید

.

.

.

وفا ! یعنی این که :
بعد از رفتنت
حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی...

.

.

.

از من فاصله بگیر...
هر بار که به من نزدیک می شوی...
باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت!
از من فاصله بگیر...
خسته ام از امیــــــدهای کوتاه...

.

.

.

شنیدم وقتی که میرفتی
رد پایت را پاک میکردی
بیخیال...
من دنبال دلت بودم
وقتی دلت با من نیست
چه فرقی میکند کجا باشی...

.

.

.

تو را .....
خودم
چشم زدم ...
بس که نوشتمت میان شعرهام بی آنکه..
اسفند بچــــــــرخانم میان واژه ها...

.

.

.

لــعـنــتــی ...

باشـــــه...!

مـن بـــه تــــو نـمیــــــام ...
امــا تـــــــو بـه خــودت بـیـــا . . .!!

.

.

.

خدایا …!

گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک ،

این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک …

این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور …!

.

.

.

به بعضی رابطه‌ها باید زمان داد ، ادامۀ بعضی رابطه‌ها را نباید امان داد . . .

.

.

.

نفرین به تو که با زیباترین نقاب به چهره  دوست درآمدی
نفرین بر آن مرامی که اینگونه  به اعتمادم خیانت کرد
نمیبخشمت…

.

.

.

ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم …
من ، تو و رقیبم
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت …

.

.

.

نه
تو دروغگو نیستی
من حواسم پرت است!
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه!

.

.

.

اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست….


اس ام اس عاشقانه

روزگاری خواهد رسید ....
همچنان که در آغوش دیگری خفته ای ،
به یاد من ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی
دلت هوایم را خواهد کرد
به یاد خواهی آورد باهم بودن هایمان را
به یاد خواهی آورد خنده هایم را
به یاد خواهی آورد اشک هایم را
به یاد خواهی آورد حرف هایم را
مطمئنم در آن لحظه در دلت می گویی: دلتنگت شده ام

.

.

.

دلتنگم...
دلتنگ نبودی تا ببینی بهترین خاطراتت، بی رحم ترینشان میشود...

.

.

.

فــــاصـله هـــرچقــــدر هــــم کــــم و کـــوچیـــک بـــــاشه ... بـــــازم بــــزرگـــه ؛ به دکمه اســـپــیـــس روی کیبــــوردت نگــــاه کــن ...!!!

.

.

.

حــواسم را پرت کرده ای ... آنقـــــــــدر دور ...
که دیگر ... یــادم نیست
" تو " رفته ای و " من " ... حـــــــواسم نیست !

.

.

.

آنقدر رسم وفا مرده که ترسم شبی
لیلی زنده شود یادی ز مجنون نکند...

.

.

.

رفیق!
دلتنگ که شدی پیش من بیا…کمی غصه هست…
با هم میخوریم

.

.

.

آنکه دوستش داشتم آدم باگذشتی بود((حتی ازمن هم گذشت ))

.

.

.

هنوزهم گاهی دلتنگ میشوم نه برای تو برای کسی که فکرمیکردم تویی

.

.

.

سربسته میگم : یکی اینجاست که دلش....هوا....تو !
گرفتی؟




متن آهنگ داستان تو


این داستان توئه سوز داره ... دختری که از غم شبو دوس داره
تویه نگاه اول عاشق ... دستو پات شله شدی خامش
حس قشنگتو میگردی مکتوب ... انگار اون لیلی بود تو مجنون
اون دیگه شده بود مرد قصت ... کلبه ی عشقو ساختی هرچی قسمت


کلبه ای که حستو کرده آباد ... ولی تضمینی نبود باداباد
روی تخت چه فکرها که داشتی تو اوج ... اسب رویاتم مرد قصت میروند
اون شب درگیر افکـــــــار ... فرداشم که سخت بود پاشی از خواب
گم بودی نمیدونستی شاد باشی ... گریه بکنی یا که خوشحال باشی

اون شبها تا صبح بیدار ... خودتم هم دکتروهم بیمار
یه نیمش خوب مثل بهشت ... یه نیمش باخت بود تویه سرنوشت
ولی دیگه دل زده بودی دل و دریا ... چه میدونستی یه روز میوفتی از پا
واسه زنده موندن رابطت سریع ... تیشه رو گرفتی و  به ریشه ات زدی

ببار باران رحمت ... بریز اشک محبت
بشور دنیارو عالمو خیس کن ... از عشق آدمو لبریز کن
نذار آب شم از شرم اشکم ... مَردم ولی غرق دردم
اولش عشقی بود هندی بود ... آب که از سر گذشت شد رندی زود


اون رفت تو موندی با غرور سختت ... حالا روزاهم  گم سی تو طول هفته
آره شبش سرد میزد بارون ... دلت درگیرو مخت داغون
گونت خیس ولی نه از بارون ... از اشکت بود که میریخت آروم
موها تنت سیخ ولی نه از سرما ... از تنفرت نسبت به مردها


یه روز صبرت سرد فکرت هار ... حیارو خوردی و پی عشق و حال
حالا ترس ریخت تو شال کلاه ... واسه تفریح مابین لاشخورا
کو  گل قشنگ مامانی ... ناز کنه بره تو بغل بابایی
ولی هنوز وقت هست بی دین نشی ... میشه یکی فرهاد تو هم شیرین بشی
باشه نصف دنیا بد نصفش خوب ... ولی هنوز گلها میشکفن بعد زمستون


شب تیره و تار تو هم داره ستاره...
ببار باران رحمت ... بریز اشک محبت
بشور دنیارو عالمو خیس کن ... از عشق آدمو لبریز کن

نذار آب شم از شرم اشکم ... مَردم ولی غرق دردم
                             *************
حالا تو گوش کن ازم یکم پسر خوب ... چاخانات کنتر نداشت یه سره بود
راضی ای  از خودت مرد شدی الان ... یکم از مردونگیت بگو بینم برام
خداییش فکرکردی قبلش ... تاریخ روی سنگ قبرش
دروغ گفتی در گوشش ... خام شد طفلکی رفت بروهوشش

وعده های مفت دادی بش رو تخت ... دادی قول زندگی باهم زیر یه سقف
پس چی شد فقط امتحان مـــــــــــــــــــــرد ... اون اسم بچه اشم انتخاب کرد
بیا ببین این طفل داره پرپر میشه ... هرروز میگذره اون بدتر میشه

تاوون داره کارت بترس پس ... واسه سرنوشت این بود یه سرفصل
تو حالا حالا  ها برو ... تاکه یه روز بگیره دنیا یقت رو
اون روز زده عزرائیل حلقه دورت ... جای زنگ روی سرت مرگ آب توبه

                                                                                                خواننده:اورمان

دلیلی برای اثبات عشق

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود،ازش پرسید:
چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

پسر گفت:دلیلشو نمیدونم …اما واقعا ‌دوست دارم...
دختر_توهیچ دلیلی رونمی تونی عنوان کنی پس چطوردوستم داری؟
چطورمیتونی بگی عاشقمی؟
پسر_من جدا دلیلشو نمیدونم،اما میتونم بهت ثابت کنم...
دختر_ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی...
پسر_باشه باشه!!! میگم …
چون تو خوشگلی، صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی،
دوست داشتنی هستی، با ملاحظه هستی، بخاطر لبخندت...
«دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد
متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت
پسرنامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون:
عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی،میتونی؟
نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم...
گفتم بخاطراهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم...
گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم...
اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره...
عشق دلیل میخواد؟ نه! معلومه که نه!!
پس من هنوز هم عاشقتم...
عشق واقعی هیچوقت نمی میره...
این هوس است که کمتروکمت میشه وازبین میره...
عشق خام وناقص میگه: من دوست دارم چون بهت نیاز دارم...
ولی عشق کامل و پخته میگه: بهت نیازدارم چون دوست دارم...

سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی توزندگیت وارد بشه،اما قلب حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه...»

اس ام اس عاشقانه

کسانی که جمله “همینی که هست” رو بکار میبرن
یادشون باشه که همیشه “همین”نمیمونه…!!!


.

.

.

تمام مزرعه رامترسک هاخوردند!
بیچاره کلاغ ها
زیربارتهمت سیاه شدند

.

.

.

از کودکی یادمان داده اند جای خالی را با مورد مناسب پر کنیم...

موردی مناسب جای خالی ات پیدا نمیکنم...

زودتر برگرد تا وقت تمام نشده...

.

.

.

آدمــــــا
گاهی لازمه چند وقــت کرکره شونو بکشن پاییـــن
یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن:
کسی نمـــــــرده
فقط دلـــــــــم گرفتــــــه...!

.

.

.

من فراموش نکردم . . .

من از نهایت درد؛ به بی حسی رسیدم . . .!!!

.

.

.

پیرمرد همسایه آلزایمر دارد!
امروز صبح بیخودی شلوغش کرده بودند!
او فقط یادش رفته بود ازخواب بیدار شود...

.

.

.

اعصابم این روزها عین بیسکویت شده …
از اون بیسکویت هایی که یک هفته میمونه ته کیفت ، که یادت میره بخوریش …
همون ته له میشه ، خورد میشه ، پوووووودر میشه !

.

.

.

تازه فهمیدم چرا پشت سر مرده ها آب نمی ریزند …
چون این دنیا ارزش برگشتن ندارد … !

.

.

.

یادمان باشد قصه کودکمان را با یکی بود یکی نبود شروع نکنیم از همان اول بیاموزیم اگر یکی نباشد دیگری هم نیست...

.

.

.

یکی نیست ؛ از خدا بپرسه: این ضربه هائی که از زندگی میخوریم !
چند امتیازیه ... ؟؟؟!!

.

.

.

هی روزگار!!

من به درک؛خودت خسته نشدی ازدیدن تصویرتکراری دردکشیدن من..؟!

.

.

.

خیلــــی وقــــتا بهــم میگن :چرا میخنــــدی بگو ما هــــم بخنـــدیم...
اما هرگــــز نگفتــن:چرا غصــــه میخوری بگـــو ماهــم بخــوریم...

.

.

.

نمی خواهم بعد از مرگم به احترامم یک دقیقه سکوت کنی...
اکنون که زبانت نیش دارد دهانت را ببند...

.

.

.

در عجبم از سیب خوردنمان...........
که از آن فقط چوبش میماند...
مگر این همه چوب که خوردیم
از یک سیب شروع نشد؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

وقتی عشق در را زد ، زود باز نکنید...
بعضی ها مثل بچه ها زنگ میزنند و فرار میکنند!

.

.

.

فکــر می کــردم
در قلب تــو
محکومم به حبــس ابد !!
به یکبــاره جــا خــوردم …
وقـــتی
زندان بان برســـرم فریاد زد:
هــی..
تــو
آزادی...
و صـــدای گامهای غریبه ای که به سلـــول من می آمـــد...

.

.

.

قرعه کشی تمام شد . . .
تو به اسم دیگری درآمدی . . .
تقدیر جای خود . . .
اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی...

.

.

.

آینه بهترین دوستمــه !!
چون وقتی‌ گریه می‌کنم ، نمی خنده ...




اس ام اس عاشقانه

دلتنگی یعنی:
روبروی دریا ایستاده باشی اما...
خاطره ی یه خیابون خفه ات کنه!!

.

.

.

اونایی ک میگن مردها...

احساس ندارن...

قطعا اشک های...
یه مرد دل شکسته رو ندیدن...

.

.

.

عشق اول هیچوقت فراموش نمیشه...
اما اون عشقی که حسرتش تا ابد رو دلت میمونه عشق آخره...



اس ام اس

نه اینکه زانو زده باشم...

نه...

فقط نبودنت سنگین است...

.

.

.

لیاقت میخواهدواژه ماشدن...

لیاقت میخواد شزیک شدن...

توخوش باش به همین باهم بودن های امروزت...

من خوشم به خلوت تنهایی ام...

توبخند به امروز...من میخندم به فرداهایت...

اس ام اس

روزگارنبودنت را برایم دیکته میکند...

ومن باز صفرمیشوم...

نبودنت رابلد نیستم...

.

.

.

خواستی دیگرنباشی...

آفرین..چه بااراده...

لعنت به دبستانی که توازدرسهایش...

فقط تصمیم کبری را آموختی...