روز ســـــــــیاه

روز ســـــــــیاه

منم تنهاکنارتو...کنارم جای خالیته...کنارت پرشده انگار...حواست به کناریته
روز ســـــــــیاه

روز ســـــــــیاه

منم تنهاکنارتو...کنارم جای خالیته...کنارت پرشده انگار...حواست به کناریته

اس ام اس عاشقانه

یگرپیامهایت نمیرسند...

سیم بانان راخبرکن...

شایدکاجی افتاده باشد...

.

.

.

این روزها حس رفتن هم ندارم...چه برسد به برگشتن پس برنگرد...

.

.

.

 

روی کفنم بنویسید

موریانه ها...زهرمارتان شود...

این تن که می خورید،حسرت شیرین بود...

که خاک به آغوش کشید...

.

.

.


ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی…
جـــــــــانم....

.

.

.

در عجبم از کار خدا . . .
تو را آفریده و انتظار یکتا پرستی دارد از من . . .

.

.

.

یوسف و زلیخا را بی خیال !
من
در آغوش  همین پیراهن  یادگاری

هزار سال جوان تر میشوم...

.

.

.

خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟

.

.

.


مهربانی ات را مرزی نیست !
یقین دارم فرشته ای  قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده . . .

.

.

.

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید...

.

.

.


دیوانه نیستم !

فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم...

.

.

.


باد آورده را باد می برد...

اما...

تو که با پای خودت آمده بودی...


متن آهنگ رویای ما

من رؤیایی دارم، رؤیای آزادی
رؤیای یک رقصه بی وقفه از شادی

من رؤیایی دارم، از جنسِ بیداری

رؤیای تسکینِ این دردِ تکراری

دردِ جهانی که از عشق تهی می شه
دردِ درختی که می خشکه از ریشه

دردِ زنایی که محکومِ آزارن
یا بچه هایی که تو چرخه ی کارن

تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه

من رؤیایی دارم، رؤیای رنگارنگ
رؤیای دنیایی سبز و بدونِ جنگ

دنیایی که بمب و موشک نمی سازه
موشک روی خوابِ کودک نمی ندازه

اون جا دیگه هیچ کس اربابِ مردم نیست
نه سایه ی باطوم، نه تابلوهای ایست

تو دنیای رؤیام زندونا تعطیلن
آدم ها به جرمِ پرسش نمی میرن

تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه

                                                                                        خواننده:ابی وشادمهر