روز ســـــــــیاه

روز ســـــــــیاه

منم تنهاکنارتو...کنارم جای خالیته...کنارت پرشده انگار...حواست به کناریته
روز ســـــــــیاه

روز ســـــــــیاه

منم تنهاکنارتو...کنارم جای خالیته...کنارت پرشده انگار...حواست به کناریته

متن آهنگ متـــرو

توی ماشین توی مترو تو اتاقم تو خیـــــــــــالم
توی جاده تو خیابون
سر کارم پشت فرمون
به تو فک میکنمو به تو فک میکنم...
وقتی چشمات باز بازن
یا که چشمات خواب خوابن
وقتی گرمه وقتی ســــــــــرده
وقتی دنیام پره درده
وقتی قلبم زیر پاته
یا که بارون تو چشاته
وقتی تلخی وقتی زهری
وقتی با من دیگه قهری
به تو فک میکنمو به تو فک میکنم...
خود اخمی،بعضی وقتام خود زخمی
من ببازم یا نبازم
هر چی شد دوباره بازم
به توفک میکنمو به تو فک میکنم...


شاعر و خواننده : محســــن چاوشی

نظرات 1 + ارسال نظر
t hirteen سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ق.ظ

مبارکه وبت خواهری...

ممنون داداش
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد