روز ســـــــــیاه

روز ســـــــــیاه

منم تنهاکنارتو...کنارم جای خالیته...کنارت پرشده انگار...حواست به کناریته
روز ســـــــــیاه

روز ســـــــــیاه

منم تنهاکنارتو...کنارم جای خالیته...کنارت پرشده انگار...حواست به کناریته

میمیرَم اَز تصـَور انگشتــآنت در بیـنِ مـوهآیش !
دیگـر نیستـی بـرآی نوآزش موهآیـم ..
خیآلی نیست !
اَز تَـه میزنمِشآن ..
.
.
.
.
چه بگویم آخر...

وقتی گوشی برای شنیده شدن ندارم!!...

بیخیـــــــــــــــــال...

بیخیالی شاید مسکن خوبی باشد برای امثال من...
.
.
.
.
چقدر دلــــم تمـــام شدن میخواهـــد...

از آن تمام شدن هایـــی که بشود نقطه ســـــرخط...

و آنگاه دیکتــــه تمام شـــــود!....

و من دیگـــر آغــــاز نشوم..
.
.
.
.
وقتی "سکوت" تمام وجودم را فرا می گیرد...

اطرافیان فکر میکنن که چه مغرورم...

اما...

افسوس که راز این سکوتم را کسی نمی داند...
.
.
.
.
هوایت را ب سمت من کج کن

این روزها بدجوری تنگی نفس گرفته ام

می گویند هوا آلوده است

اصلا هر هوایی ک تو در آن نباشی آلوده است...
.
.
.
.
باد ، ورق هایِ دفترِ شعرم را با خود بُرد . فردا تمام شهر عاشقت می‌شوند ...!
.
.
.
.
میخواهم برای اینکه رفتی کاری کنم!!!!

سیگاری دود کنم...

برای مدتها غذا نخورم....

از همه فاصله بگیرم...

و فقط ذهنم را درگیر یک چیز کنم...

اینکه چگونه با انهمه ادعا رفتی؟؟؟؟؟
.
.
.
.
خیلی وقت است مرده ام...

دلــــــم می خواهد ببارم،کسی نپرسد چرا؟

توچه میفهمی. . .

این روزها ادای زنده ها را در میاورم. . .

تظاهر به شادی می کنم ...

حرف میزنم مثل همه . . .

امـــــــــــــــــــــــــــا. . .

بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را به حراج گذاشته ام...

بی انصـــــــــــــــــاف...

چانه نزن ...

حسرت هایم به قیمت عمــــرم تمام شده. . .
.
.
.
.
زندگی چیست:

اگر خنده است...چرا گریه میکنم؟

اگر گریه است...چرا خنده میکنم؟

اگر مرگ است چرا زندگی میکنم؟

اگر زندگی است چرا میمیرم؟

اگر عشق است...چرا به آن نمیرسم؟

اگر عشق نیست پس چرا عاشقم..... ؟؟
.
.
.
.
میتــــرسم…

میترســم کســـی بــویِ تنـــت را بگیـــرد

نغمـــــه دلـــت را بشنـــــود

و تــــــو...

خـــو بگیــــری بــه مانــدنــــش!

چــــه احســـاس ِ خــط خطـــی و مبــهمی ست

ایــــن عاشقـــــانـــه های حســـــودیِ مـــن!.
.
.
.
.
خدایا آسمان چه مزه ایست ؟ من که تا به حال فقط زمین خورده ام !
.
.
.
.
هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟ نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !
.
.
.
.
هی جوجه! وقتی خودم بهت پرو بال میدم،شک نکن که بلدم چه شکلی پرتو بچینم…! حواستو جمع کن!
.
.
.
.
یاد اون روزایی بخیر که با قرص ماه می خوابیدم
این روزا قوی ترین قرصای خواب هم نمیتونه خوابم کنه ....
.
.
.
.
در پـیش چـشم هـمه
بــرای مـن
دســــت نـیافتنی بـودی
حــرفی نـیست....
امــا لااقـل بـی انـصاف!
در پــیش چــشم مـن
بــرای هــمه
دم دسـتی نـباش!.
.
.
.
.
ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ...
ﯾﮏ ﻣﯿﺲ ﮐﺎﻝ ﺑﺎﺷﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ...
ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ...
ﺳﯿﻮﺵ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ!
ﺯﯾﺮ ﻟﺐ... ﺗﮑﺮﺍﺭﻡ ﮐﻨﯽ...
ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﯿﺎﻭﺭﯼ...
ﺑﯽ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﯼ ﺗو...
ﭘﺎﺩﺷﺎﻫﯽ ﮐﻨﻢ ﺩﺭ ﻧﺎﺧﻮﺩ ﺁﮔﺎﻫﺖ...

نـــــــــظر یادتون نره لطفا
نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا خانم یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.lilijoon.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام نفسم


وبلاگت عااااااااااالیه


مطالبش عشقولانس


با افتخار هم لینک شدی

سلام ممنون عزیزم

ali18 دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://chaktipad.blogfa.com

ابجی وبلاکت خیلی قشنگه عالیه

مرسی داداشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد